HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2010.10.26. 16:39 jeanny

Koltozunk!!

Nem, nem, ez alkalommal nem en koltozom, hanem ugy dontottem, hogy a blogomat koltoztetem a blog.hu-rol.

Rajottem, hogy messze nem nyujt olyan sokat, mint mas blog-oldalak. Szerintem mar panaszkodtam, hogy kepeket milyen hosszadalmas beilleszteni, ezen kivul a hatterek es a kulonbozo stilusok sem varialhatok egykonnyen, a szemelyre szabasrol ne is beszeljunk. Vagy csak en vagyok bena hozza, mert nem tudok programozni...

Mindemellett kommentelni is csak regisztralas utan lehet, ami sokakat talan visszatart, pedig szeretnek nemi visszajelzest kapni toletek.

Szoval az uj blogom itt talalhato: http://dia-in-london.blogspot.com

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr492400804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása