HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2009.04.03. 23:21 jeanny

The Grand National

Most végre valami olyanról írhatok, ami tipikusan angol, és én sem tudtam róla eddig, szóval remélem érdekes lesz, és tetszeni fog nektek.

Napközben az egyik munkatársunk bejött az irodánkba egy listával, hogy akarunk e fogadni, 2 fontért lehet, és ha nyarünk 80at kapunk. Rajtam kívül kb mindenki tudta, hogy miről beszél, én meg persze simán lepattintottam a pasit, hogy ja peersze, én meg a fogadás, haggyámán. Aztán mászkált még erre arra a srác, és kiderült, hogy ez egy nagyon híres lóverseny, úgy hívják, hogy Grand National. 40 ló indul, és hiába vannak meg az esélyesek bárki nyerhet, mert elég nagy esély van arra, hogy a lovak elbuknak ésatöbbi. Hivatalosan 1839 óta rendezik ezt a gyakran a "Világ legnagyobb akadályversenyének" hívott lóversenyt.

 

Két és negyed mérföld hosszú a pálya, de ha jól olvastam 2x fogják körbefutni, 16 egyedi kerítésfélét/akadályt kell szegény lovacskáknak átugraniuk, de ez még nem elég, azzal szivatják szerencsétlen párákat, hogy néhol az, ahonnan elrugaszkodnak, alacsonyabban van, mint az, ahova érkeznek, vagy (szerintem a rosszabb esetben) az van alacsonyabban, ahova érkeznek, de ez csak akkor derül ki számukra, amikor már az akadály fölött járnak. A pálya felénél pedig az egyik akadály után egy 90 fokos fordulás következik, ami elvileg azért van, hogy tesztelje a lovak egyensúlyát (kiváncsi vagyok az ő véleményüket kérdezték e). Ehhez képest a "vizesárok a bokrok mögött" című akadály szerintem meg sem kottyan nekik. A végére persze egy hosszú célegyenest is hagytak, ami a 4 és fél mérföld után biztos nagyon szuper lehet szintén.

Folytatván a mai nap történetét, mikor legközelebb arrajárt a srác, én is beneveztem nála. Fizettem 2 fontot, és húznom kellett egy papírt, amin rajta volt a lovam neve, a száma, és hogy mik az esélyei. Namármost az én pacimat Eurotrek-nek hívják, 13 éves, 11-3 a súlya, de ezt nemtudom hogy átokonvertálni kilókba, bocsi. Paul Nicholls nevű pasi a trénere, és Sam Thomas a zsokéja. Sajnos az esélyeiben nem vagyok biztos, mert a papíron amit húztam, 50 az 1hez volt, ami egy jó középmezőnynek számít, a legjobb lóé 7 az 1 hez, de van pl 200 is. Viszont megnéztem a The Grand National honlapját, és ott Eurotrek mellé 188 az 1hez volt írva, ami a negyedik legrosszabb...:( Remélem ezt nem mondták meg neki, mert biztos lerombolná az önbizalmát... A legrosszabb egyébként 548 az 1hez. Ja, és így néz ki az én lovacskám.

Szerintem okos feje van. Vagy inkább jámbor? Na mindegy. Holnap lesz a nagy nap, remélem Treki meg Sam és Paul, mindent beleadnak, nem is a 80 font miatt, hanem mert ő az én kis lovacskám. :D Valamikor 3-4 órakor fog kezdődni, az Alízzal beülünk majd vmi pubba megnézni, ja, mert azt nem is mondtam, hogy miután fogadtam, elmeséltem a Liznek, aki mondta, hogy náluk is ugyanez volt a forgatókönyv, ő is fogadott 1re. Az egyik munkatársam 3 helyen fogadott, és délután a rádióban is erről beszéltek, szóval ez itt egy nemzeti esemény! Holnap vagy holnapután beszámolok az eredményekről is, addigis szép estét, és jóóóóó szurkolááást!!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr731044978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vinie 2009.04.04. 11:22:27

Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn!
Szorítunk Eurotreknek meg Sam zsokénak ma délután!!
süti beállítások módosítása