HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2008.10.26. 18:30 jeanny

Fél-évforduló vagy félév-forduló?

Ma, október 26-án van pontosan fél éve, hogy megérkeztem Londonba.

Egyrészt nem tűnik soknak, mert most úgy érzem, mintha csak tegnap jöttem volna el Pestről, a régi melóhelyről, az albiból, de lehet ez csak azért van, mert most voltam otthon 1 hete. Másrészt meg sokkal többnek tűnik, mert annyi minden történt velem, mint otthon kb két év alatt, ami jó.

Arra ugye rájöttem, hogy mostmár biztos, hogy nem fogok az örökkévalóságig kintmaradni, csak ameddig több pozitív tapasztalatom lesz, mint negatív, és ez egyelőre így van. Na ennyit a nosztalgiázásról és a szentimentalizmusról.

Kedden a munkahelyen úgy éreztem, mintha minimum egy hónapot lettem volna távol, folyton azt kérdezgettem, hogy na és mi történt, míg nem voltam itt? Persze semmi nem változott. Az első két nap alatt úgy lefáradtam, mint a fene, behozni az elmaradásokat, elolvasni a felgyülemlett emaileket, rohangáltam össze-vissza... Végül a négy napos munkahetem sokkal többnek tűnt, mint egy normál hét, szerencsére pénteken az egyik munkatársam születésnapjára mentünk munka után, hát jól esett egy kis kikapcsolódás, mit ne mondjak. Szombaton végre az Alizzal is tudtunk normálisan találkozni és beszélgetni, mert mostanában mindig csak a pubban futottunk össze egy kis csevelyre (csevejre?), és főztünk is, szóval tökéletes szombat délután volt, ma pedig Salvador Dalí kiállításon voltam, ami inkább volt érdekes és lenyűgöző, mint szép. Sőt. De legalább mostmár van némi fogalmam a munkásságáról, bár szinte csak szobrai, illusztrációi, rajzai voltak kiállítva, nem a festményei.

Kedden jön vissza a Berni, most lesz vmikor a szülinapja, vettem neki special születésnapi ajándékot, de erről majd egy későbbi bejegyzésben számolok be, addigis legyetek jók, öltözzetek melegen! Soksok pusszantás!!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr10733019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dolli 2008.10.27. 19:37:01

A csevely az ly! De a mulya, muja? hihi...:D

Vera 2008.10.29. 17:27:11

"hihetetlen élmény, hihetetlen, de élmény" :D ez most csak a Dali kapcsán jutott eszembe :)
egyébként meg tök durva, hogy már ennyi ideje kinn vagy, nekem még mindig olyan feelingem van, hogy csak Pesten vagy, de ezt mondtam is, mikor mentünk Ágiékhoz autóval, hogy nekem még mindig fura belegondolni, hogy most majd nem csak Pestre mész tovább, hanem... :)
Jó, hogy itthon voltál, mégha a Sleuth végébe bele is aludtam simán :D
süti beállítások módosítása