HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2010.07.30. 14:05 jeanny

Munkadolgok

Ezt a bejegyzest is, mint minden eddigit mar eleg regota tervezem, de mint minden eddigi, sosem jott ossze a megvalositas.

Most eppen dolgozom (dolgoznom kellene), azt sem tudom mikor volt olyan alkalom utoljara, hogy munkabol blogoltam volna.

Epp egy nagyjabol nyugis pentek del-delutan van, probalom behozni az elmaradasokat (valami mindig elmarad, feltorlodik, stb).

Az elmult par honap eleg huzos volt es az elkovetkezendo par is az lesz, most errol probalok beszamolni.

Kezdodott azzal, hogy nalunk a penzugyi ev vege marcius vegen er veget, aprilis elejen kezdodik a kovetkezo. Az uj kezdetek oromere mindenkinek at kell esnie egy ev-ertekelo beszelgetesen a fonokkel. Az enyem azt hiszem valamikor aprilis vegen volt, tartottam tole, de nem volt veszes. Par dologban nem vagyok nagyon ugyes, mint pl a rendszerezes es a filing. Mentsegemre legyen mondva, hogy amikor 3 emailre kellene egyszerre valaszolnom, kozben a telefonon rendeleseket felvennem, es a fonoknek egy riportot osszeszerkesztenem, valahogy a regi papirok elrakasa nem tartozik a prioritasaim koze. Eppen ezert az egyik fo feladatom az uj evre a regi rendelesek, szerzodesek elpakolasa volt. Hatarido: majus vege. Majus vegen persze otthon voltam egy hetig, szoval a szabi elotti heten egesz heten papirokat rendszereztem, rakosgattam, es vegulis minden fontos dolgot elfile-oltam (erre nem tudok jo magyar szot, bocsi). Igen am, de amint visszaertem otthonrol, a nyakamba szakadt csomo olyan dolog, amit nem, vagy nem jol csinaltam azalatt a het alatt, amikor a papirokkal foglalkoztam, hihhetetlenul rossz 1-2 hetem volt, amikor ugy ereztem, hogy semmire nem vagyok jo. Plusz merges voltam a fonokomre is, mert en tudtam, hogy nekem nincs ilyenekre idom, es nem veletlenul nem csinaltam ezeket regebben, mert ha az agyam nem ott van, amit csinalok, akkor ez-az elmarad, elfelejtodik, plusz tudtuk mindannyian, hogy lesz egy gyakornokunk nyaron, aki mindezeket konnyeden megcsinalja. Na  mindegy, ez a resze nem is olyan fontos, csak kisse elegem volt akkor mindenbol.

Ezekutan juniusban 2 meetinget is en szerveztem, az egyik a karacsonyi ajandek-szettek prezentalasa a nagy aruhazak szamara, meg ugy altalaban a tobbi partnerunk szamara, ahol a terem berendezesetol a szendvicsek megrendelesen keresztul a reggeli megvasarlasaig mindenre nekem kellett ugyelnem. Osszessegeben nem nagy dolog, de 3 napon keresztul 1 oraval korabban kelni, boltba rohangalni, a recepciot hivni, hogy megerkeztek e idoben a szendvicsek, azutan atrohanni a nagy irodaba, elrendezni oket, stb eleg faraszto, viszont mindenki megjegyezte, hogy minden szuperul volt megszervezve. Hah!

Es a szokasos 3 havonta megrendezesre kerulo sales-meetingunk is juniusban volt, ahol az egyetlen ujdonsag az uj francia europai igazgato (az en fonokom fonoke) jott bemutatkozni plusz megnezni, hogy mi mit es hogy csinalunk. Jofej volt a pasi, a tobbieket is megnyerte, mert vegre valaki, aki nem kamuzik es harit, hanem megmondja a velemenyet, es latszik rajta, hogy kepes harcolni ertunk. Ja, es neki koszonhetoen vacsizni is elmentunk, megpedig a Hilton hotel tetejen levo Galwin etterembe, ahonnan szuper kialatas nyilik az egesz varosra. A hotel elotere lenyugozo, kicsit korabban erkeztunk, es mig az asztalra vartunk leultunk a barban es pezsgot ittunk, jajjdejo volt. Nekem a vacsora is nagyon tetszett, habar most hogy igy belegondolok, nem is emlekszem mit ettem. Azt tudom, hogy a desszertnel megint eljatszottam a hu, en abbol a rumba aztatott dolgobol szeretnek, es mikor kihoztak esett le megint, hogy ja, nem is annyira szeretem a rumot onmagaban...:) No comment. Mindenesetre nagyon elveztem, hogy olyan helyre mehetek, ahova nem sok alkalmam van ugy altalaban.

A sales meeting altalaban is motivacios hatassal bir ram, szoval a munkamoralom ezekutan helyrebillent nagyjabol.

Azota pedig porges van, mert megkezdodott a karacsony rendelesek rendszerbe bevivese (erre sem tudok jobb szot), es tavaly elegge ossze voltam meg zavarodva, hogy mire ugyeljek, es elhataroztam, hogy iden nagyon flottul meg fogok mindent szervezni. :) Plusz juliusban megerkezett az uj gyakornokunk, 1 franica csaj, aki meglepo modon tipikus akcentus nelkul beszeli az angolt, es jofej is, es szokott sutni-fozni, es ugy altalaban enni, ugyhogy belepasszol a tarsasagba. :) (Ros-szal minden nap megtargyaljuk, hogy ki mit reggelizik, ebedel, es ugy altalaban mit szeret enni:))

A fonokom meg tegnapelott elhuzott szabadsagra, es csak augusztus 23-an jon vissza, ami 3 es fel fonokmentes hetet jelent. Elotte meg lazan bedobta a hirt, hogy eloleptettek, ugyhogy ezentul nemcsak ezt a melot fogja csinalni, hanem az egesz europara kiterjeto "travel retail" igazgatoja is lesz, ami sztem az osszes repteri duty-free shop-ot jeleni. Az itteni felelossegeibol kicsit lefaragtak, azt mas veszi at a mi csapatunkbol, es Londonba is csak 2 hetente - 3 napra jon majd. Hat majd meglatjuk, ennek orulok nagyjabol, mert neha az agyamra megy, de sokkal nagyobb, komolyabb szervezettseget is igenyel majd. Mindez augusztus vegetol mar eletbe lep, szoval amint visszater a szabirol, mar kezdi is az uj melot. Ez izgalmas lesz sztem, kivancsi vagyok, hogy alakulnak a dolgok.

Az utolso hir, amit nem akarok elkiabalni, az az, hogy lehetseges, hogy megyunk Parizsba 1 napra (oktober vegen) valami meetingre! Persze nem lesz nagy huho, mert nagy a valoszinusege, hogy ott sem alszunk, hanem reggel megyunk este jovunk, de akkoris szeretnem, ha osszejonne. :D

Nos, orulok, hogy kepbe hoztalak benneteket, legkozelebb az eddigi nyar esemenyeirol tervezek irni, de ezt senki ne vegye keszpenznek, lehet karacsony kornyeken sikerul bejelentkeznem ujra. :D:D:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr1002187149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása