HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2009.09.13. 13:09 jeanny

Felzárkóztató

Millió éve nem írtam, úgyhogy most kicsit megpróbálom összefoglalni az elmúlt hetekben történteket.

Az augusztus nagyon húzós volt munka szempontból, mert 2 hétre egyedül maradtam az irodában arra a melóra, amit addig 3an csináltunk, és a végére kezdtem kicsit besokallni. Semmire nem volt időm, minimm 4-5 olyan dolog volt a fejemben mindig, amikkel tudtam, hogy késésben vagyok, és be kellene fejezni, de sosem volt még 1 órám se arra, hogy rendesen megcsináljak egy időigényesebb feladatot, mert szólt a telefon, jöttek az emailek, stb. De aztán szerencsére én is szabira mentem, és megpróbáltam elfelejteni a munkahelyi "gondokat". Az elején még aggódtam 1 kicsit, de aztán az otthoni élmények elfeledtettek mindent. :D

Otthon egy csomó dolgot csináltam, mivel fél éve voltam utóljára, ki voltam éhezve a tipikus magyar életérzésre. Azt hittem egyébként, hogy ennyi idő után nehezebb lesz a visszaállás, de a reptéren még olyan bizonytalan az ember, hogy milyen nyelven is köszönjön (kis túlzással), a vonaton már oké, és onnantól fogva, hogy beléptem a házunkba, úgy éreztem, mintha csak 2 hétre mentem volna el. Na de vissza a mgyar életérzéshez. Tervbe vettem a szegedi tüzijátékot augusztus 20-án, az ásotthalmi falunapot, a Szegedi Ifjusági Napokat (mert még sosem voltam fesztiválon). Nagyjából ennyi volt a kulturális program, ezen felul persze a szokásos fodrász-kozmetikus-rokonlátogatás-Pest-barátok-shopping is megvolt, uh elég tartalmas szabit tudhatok magam mögött.

És amikor visszajöttem, újult erővel kezdhettem bele a melóba is, mivel már 2en vagyunk, így van időm befejezni a hosszabb lélegzetvételű feladatokat, és a legkisebb "ejj-ráérünk-arra-még" tipusú dolgokat sem hanyagolom el. Persze most meg mindig van valami komplikáció, bonyodalom majdnem mindenben amibe belefogok, de azt hiszem összességében egyre jobban megy. Remélem mások is így fogják gondolni, amikor lejár a 6 hónapos próbaidőm. A főnökömtől néha kapok pozitív visszajelzést, aminek nagyon örülök, mert ez az, amit pl a Danielától sosem kaptam, vagy ha igen, akkor egy 20 peres hegyibeszéd keretében. Mind1.

Ennyit az augusztusról, bár amióta visszajöttem sem volt túl sok időm volt magamra, az albikeresés téma folyamatban van, és a zélet továbbra is zajlik, ha nem is olyan nagy sebességgel e pillanatban. Vagy ki tudja...

Időközben már megvettem a karácsonyi repjegyemet, dec 22én este repülök haza, és jan 3án vasárnap vissza, remélem jól fog elsülni ez a kis idő is. Viszont 230 font volt a jegy!! Pedig még csak szeptember van!! Oké, hogy kb a legforgalmasabb napokat választottam ki, de akkoris!!! Ami viszont jó, hogy 5 szabadnap kivételével megúsztam majd 2 heti otthonlevést. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr861378902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása