HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2010.03.28. 23:09 jeanny

Párizs - 2. nap második fele - képek

A Concorde-nál hagytam abba, ahonnan  ha az egyik irányba tekintettünk, látni lehetett a Diadalívet, ha pedig a másikba, akkor pedig a Louvre-ot. Ez az egyik lenyűgözőbb dolog számomra Párizsban, a La Defense modern diadalívje, az eredeti Diadalív, a Camps Elysee, a Petit és Grand Palais, a Concorde, a Tuilleriak kertje és a Louvre mind egyvonalban vannak.

Elindultunk a Diadalív felé, kis kitérővel, egy másik szépnek mondott bevásárlóutcát is végigjártunk, ahol persze rögtön egy Cartier butikba botlottunk... :)

Azért egy idő után kiértünk a Champs Elysee-re, sajnos nem sok fotót csináltam itt már, az egyik az óriás Louis Vuitton butikról és irodaházról amit már említettem.

Azután nagy sokára megérkeztünk a Diadalívhez, itt már eléggé össze voltunk fagyva ha jól emlékszem, és fújt a szél is nagyon. A Diadalív árnyékában azért még felfedeztem egy újabb butikot:

És pár kép a nevezetességről is:

Ezután a hotel felé vettük az irányt, hogy némi pihi után vacsizni induljunk. Szerintem én 1 kicsit be is aludtam a szobában, plusz Giles javaslatára letusoltam, ami sokat dobott a hangulatomon. :) Esti fényben is meg akartuk nézni Montmartre-ot, sajnos a gépemmel nem sok érdemi éjszakai képet lehet csinálni, íme az egyik kivétel:

Nem nagyon látszik a képen, de hatalmas sor áll a Moulin Rouge előtt. Hullafáradtan zártuk a napot, rengeteget gyalogoltunk, de megérte.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr981876187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása