HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2009.04.15. 22:10 jeanny

Várakozó állásponton

Két héttel ezelőtt összeszedtem minden bátorságomat, és rákérdeztem a Rikke-nél, hogy hallott-e valamit a pozícióval kapcsolatban, merthogy én semmit, és közben jött egy körlevél a hr-től, hogy adminisztrátor-asszisztenst keresnek a parfümös-napszemüveges részlegre, aminek a leírását egy az egyben rá lehetett volna húzni a cv-mre, szóval nekemvaló cucc. A Rikke mondta, hogy hmm, hát tényleg, ő sem hallott semmit, furcsállta is, szóval megígérte, hogy rákérdez. Következő hétfőn szólt, hogy ha lehet, tudnék e várni egy napot a cv-m elküldésével, mert a Fabien megpróbál nyomást gyakorolni a hr-re (vagy vmi ilyesmi), hogy döntsék el már végre mit akarnak. Erre felcsillant a remény bennem, hogy akkor ez még nem lejátszott menet, és még mindig versenyben is lehetek akár? Mert eddigre egyre inkább elhatalmasodott bennem az érzés, hogy biztos felvettek vki nálam tapasztaltabb embert, vagy netán egy gyakornokot, csak nekem "elfelejtettek" szólni. De nem! :) Ezek után mi sem természetesebb, hogy vártam, naná!

Másnap délután odajött hozzám Rikke, hogy hát az van, hogy a Fiona nekem akarja adni a poziciót, viszont a döntésbe valamilyen havonta megrendezett meetingen ülésező fejesek is bele fognak szólni (Párizsól meg Genfből is, höh?), mert a válság miatt blablabla-blablabla, és ugyanazon az osztályon egy másik poziciót is be kell töltenie a Fionának, és mivel az egy "senior" pozíció, fontosabb, mint az enyém, azt fogja először kérni, és csak utána a merchandisert, aztán majd meglátjuk, hogy engedélyezik e mindkettőt egyszerre. Ahogy elmondta, totál negatívan jött le, hogy ez beletelhet 1-2 hónapba is, ha pl nem engedélyezik a másodikat... Mindenesetre mondta, hogy hívjam föl a Fionát, mert mire hozzá eljutottak ezek az infók, lehet, h nem a legpontosabbak voltak.

Oké, fölhívtam a Fionát. Nagyon jófej volt, és szépeket mondott rólam, hogy tényleg én vagyok az első választása, és szerinte nagyon jó lennék arra a munkára, stb, stb, hát tisztára meghatódtam... Ezt a meetinget most, április közepén rendezik, és ő kicsit magabiztosabbnak tűnt azzal kapcsolatban, hogy vajon engedélyezik-e a 2 pozíciót, mert a másik csaj április végén lelép, és valaki kell, kész passz. Hát nemtudom, legyen neki igaza. Úgyhogy ez lényegében szuper hír, el sem merem képzelni, hogy milyen jó lenne, ha minden a legjobban alakulna, de nem akarok előre inni a medve bőrére, mert láttunk már karón varjút (hehe, éljenek a szólások), szóval ebben a világban semmi sem biztos, és csak akkor fogom elhinni, amikor a saját fülemmel hallom (éljenek a közhelyek is). Elvileg ennek a hétnek a végére kiderül. Jujjdeizzgi. Pláne, hogy a supervisoromból meg egyre jobban kezd elegem lenni, lehet, hogy bennem van a hiba, és mostmár minden megmozdulására ugrok, de egyszerűen ennyi idő alatt meguntam a kis taktikáit, játékait, magyarázásait, az állandó szófordulatait.

Ja, és azért csak elküldtem az admin-asszisztensire is az önéletrajzom, sose lehessen tudni, és különben is, mindig kell 1 B-terv.

Egyébként remélem, hogy nektek meg jól telt a Húsvét, jajj, én hiányoltam a sonka-tojás-kalács-majonéz kombinációt nagyon, és minden ilyesféle finomságot, hajjajj. Plusz a jóidőt is, mert itt a 4 napos hétvégéből 3on felhős-esős idő volt. Bezzeg kedd reggel munkába menet ragyogó napsütés!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr1001067603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása