HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2008.06.20. 21:06 jeanny

Interjú-nap

Tehát ma volt az interjús napom, amibe elég jókedvűen vágtam bele a tegnapi napnak köszönhetően.

Az első helyre csöppnyi (10 perc) késéssel érkeztem, egyszerűen hihetetlen, hogy mindig el tudom számolni/baltázni az időmet az utazással, plusz a metrómegálló előtt nem volt 1 utcatábla sem, így 3szor mentem el előtte, mire megtaláltam, hogy melyik irány a helyes. Az volt a szerencse, hogy legalább azt tudtam, hogy jó utcában vagyok, így csak 2 felé tévedhettem el. Node sebaj, odaértem. A cégnél kedvesek voltak a magyar csaj, és 1 angol pasi interjúztattak, nem tököltek sokat, röviden bemutatták a céget, aztán az Exxonos tapasztalataimról kérdeztek, a "pricing" részről, és arról, hogy mennyire vagyok jó az excellel. És olyan konkrét kérdéseket tettek föl, hogy köpni nyelni nem tudtam, mivel már 2 éve volt, és ki emlékszik, hogy ki és hogy alakította ki az árakat... Ez persze kis túlzás, mert a fő irányvonalakra emlékeztem, szóval tudtam válaszolni, és az exceltudásom is elég jó szerintem:), uh egész jól ment, megdicsérték az angolomat, összességében 1 pozitív interjú volt. Mondták, h jövő hét elején értesítenek, úgy tűnt, h elég sürgősen keresnek vkit. Fura volt úgy 1 magyar csajjal szemben ülni, hogy tudtuk egymásról, de nem beszélhettünk magyarul.:) A cég egyébként egy ritka borokkal foglalkozó bróker cég, nem sokmindenki csinál ilyet a UKben, biztos tuti hely. Ja, és 30 000 fajta bort ajánlanak, én álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyifélefajta egyáltalán létezik.

Délután fél2re pedig mentem a Cartier-hez, aholis kiderült, h fél3ra kellett volna mennem, dehát az időpontot leírni, beírni a telefonba luxus, uh viseljem csak a következményeket. De csak fél órát kellett várnm így is, és tök jófejek voltak a korai megjelenésemet illetően. Ez az interjú úgy kezdődött, hogy akkor meséljek magamról. Ilyen is rég volt, viszont ez az a tipusú beszélgetés, ahol elég jól, összeszedetten elő tudom adni a lényeget magamról, és a munkáimról, szóval nem volt gáz. Utána ők meséltek a melóról, logisztikus-féle, igazából senkit nem akarok untatni a részletekkel, lényegében a készletek figyelemmel kisérése, adminisztrálása. Az interjú után mondták a csajok (ja, a fő-logisztikussal, és a csoportvezetővel beszélgettem), hogy ok, akkor várjak 1 kicsit, elmennek beszélni a főfőfő főnökkel. Hát itt sejtettem, hogy nem beszélnének a főnökkel, ha olyan béna lettem volna, mert akkor csak annyit mondtak volna, h Köszönjük, majd értesítjük.:) Visszajöttek, de a főnök sajna elfoglalt volt, uh mondták, h köszönik, majd jövő hét közepén értesítenek. Óóóó na mondom nem hiszem, h megint itt lógok a levegőben egész hétvgén, na de mind1. Úgy okoskodtam, hogy amelyik cég gyorsaban lecsap rám, azt éri a megtiszteltetés, hogy velük dolgozom a jövőben. :D:D:D Nem mintha elbíznám magam, csak ilyenkor a "Sorsra" szoktam bízni magam, hogy az keressen, ahova mennem kell. (jólvan, nem megyek át spirituálisba:))

Mikor visszaértem, elindultunk a szobatársammal bevásárolni hétvgére (már unom a joghurtot, a virslit, meg a szendvicset), és a buszon csörög a telefonom. Háh!! Ismereten szám! Háháhhhh! És a Cartieres nőci volt, hogy hát hogy ő most akkor szeretne 1 ajánlatot tenni.:))))))))))) Hadd ne mondjam, hogy olyan zavarba jöttem, hogy 1 mondatot nem tudtam nyelvtanilag helyesen kinyögni, de a lényeg, hogy júli 1jén kezdek, előszöris 9 hónapos szerződéssel, mert ennyit enged a költségvetés egyelőre, de nagyon valószínű, hogy utána állandósítanak, de ez igazából részletkérdés számomra, mert 9 hónap tapasztalattal akár újra is kezdhetem a keresést. Szóval most tök hepi vagyok!!!

A júli 1je azt jelenti, hogy van még 10 napom, amit el kell ütnöm valahogy. Először arra gondoltam, hogy kellene vmi 1-2 napos meló, hogy azért mégse ücsörögjek itthon. De aztán eszembe jutott, hogy van ugye a 3 napos LondonPass-om, amit most végre elhasználhatnék, és turistáskodhatnék 1et Londonbaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!! 1 pillanatra az is megfordult a fejemben, hogy akár haza is ugorhatnék pár napra, az anyukám bizta ellátna egy hónapra való kajával, meg láthatnék mindenkit még1x (m így legközelebb lehet októberben tudnék csak hazamenni, ha van 3 hónap próbaidő, és ez nulla szabit jelent), meg elhozhatnék csomó cuccot (pl a Converse cipőmet!!!!!), de lehet túl sokba jönne ki, és túl sok macerával járna, és olyan honvágyam támadna, hogy nem jönnék vissza(hehe, kétlem:)). Viszont most, ahogy a sorokat írom, azért a repjegyeket csak lecsekkolom...:)

Kommentekben lehet szavazni, hogy ki szeretne otthon látni, amúgy meg jó hétvégét mindenkinek, hajrá olaszok!!!! Apropó, milyen időt ígérnek jövő hétre? Napocska????

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr68531399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vali 2008.06.20. 22:41:29

Először is gratulálok a munkához!!! Mert megérdemelted :)
Szóval akkor én három fő (Ági, Kati, jómagam) nevében szavazok, ami azért valljuk be nem kevés. Gyere hazaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
Vicceltem, sztem erre most ne költs, élvezd h ott lehetsz és a londonpass-odat élvezd ki. Kultúrbarbárkodj és csinálj sok-sok fényképet, mert lassan már azt sem tudjuk, hogyan nézel ki!!!!
Puszi

Vinie 2008.06.21. 10:40:33

Egyetértek a felettem szólóval! Én is annak örülnék, ha hazajönnél, viszont nem tudom mennyi értelme lenne, szerintem is inkább járd be a várost, mintha turista lennél és kész :D Ja meg a képek, hát igen, jó lenne látni párat ám majd! :))

Vinie 2008.06.21. 10:44:00

Ja és természetesen én is gratulálok a munkához!! ;)

Dolli 2008.06.23. 08:48:24

szavazat: egy ide, egy oda... csak vicc volt! gyere haza!
süti beállítások módosítása