HTML

Londoni történetek

Elsősorban a családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek írom ezt a blogot, de persze minden idetévedő látogatónak nagyon örülök. Remélem nem alakul át "hogyan is boldoguljunk Londonban"-tipusú bloggá, csak a saját, remélhetőleg tipikus diás élményeimet szeretném megosztani.

Friss topikok

  • Vinie: Kedves volt a chekc-in-es csaj...hát jah, ennyire vannak képben a világ más tájain a magyarokkal :... (2010.09.09. 12:38) Hurrá, nyaralunk!
  • delaney: Kedves Dia in London!! Már 2010 van és a blog áll egy 2009 novemberi utolsó bejegyzésnél. Ne lustu... (2010.01.16. 19:00) Albikeresés - 3. rész
  • Vinie: Dejóóóóó!! Saját lovad van és ez a Grand National tényleg nagyon nagy cucc odakinn! Szorítunk Euro... (2009.04.04. 11:22) The Grand National
  • bp @ LONDON: Köszönöm, sikerült is belokalizálni a helyet, egészen pontosan a 243 Golders Green Rd szám alatt! ... (2009.03.15. 16:50) Magyar konyha
  • Vali.: Jót derültem rajta, de gondolom nem volt ennyire vicces, amikor keresgélted az alapanyagokat :) Én... (2009.01.03. 17:51) Karácsonyi menü a'la Dia

Linkblog

2008.06.19. 22:42 jeanny

Végre egy nap, ami nem ment veszendőbe

Képzeljétek, ma dolgozam...

Úgy kezdődött a napom, hogy mikor felébredtem, azt hittem, hogy milyen késő van, de kiderült, hogy csa fél8, és ki hallott már olyat, hogy én fél8 kor kelek, uh vissza is feküdtem aludni. Ennek köszönhetően egyrészt hülyeségeket álmodtam, másrészt 1 telefonhívás ébresztett 10 óra 10kor kb. Pffff... Egy csaj hívott az 1ik ügynökségtől, h lenne 1 munka, igaz, h nem office, hanem egy kávézó, és part-time meló(részmunkaidő) de 8 font/óra, és érdekelne e. Hát mondom persze. Itt még biztos beszéltünk pár dologról, elmondta, h hol van a kávézó, meg ilyesmi, de annyira még nem voltam ébren, a gyors angoljának meg a felét nem értettem, közben meg ezerrel azon pörgött az agyam, hogy tulajdonképpen kivel is beszélek??? Mondta, h visszahív pár perc múlva, csak egyeztet a kávézóval.

A második hívásánál már koncentráltam, kiderült, hogy ez az az ügynökség, akiknél legeslegelőször regisztráltam itt Londonban, még az első héten, és miután felmondtam vízvezetékszerelőéknél, elkültem nekik a cv-met, h újra a piacon vagyok, de semmi választ nem kaptam. Csak most. Egyeztettünk adatokat, és a beszélgetés végére kiderült, hogy engem most, a lehető leggyorsabban várnak... Pfff, remek szervezés. Ekkor mondtam neki, hogy nekem tulképpen van 2 interjúm holnapra, és nem szeretném lemondani. Mondta semmi baj, csak majd mondjam bent, hogy holnap csak 3tól tudnék menni...

Hosszas készülődés után (hajat kellett mosnom), oda is értem kb délre, megtudtam, hogy ez 1 Costa Cafe nevű kávézó, olyan, hasonló, mint a Starbucks, Cafe Nero, Pret és társaik. Néhány bökkenő (nincs uniform-om, és jaa, hogy incskávézós tapasztalatom), és 5 perc után be is vetettek a mély vízbe. Azért kellett 1 kis idő, míg annyira feltaláltam magam, hogy nem kellett minden 10 percben megkérdeznem, hogy és most mit csináljak? De kbfél óra múlva beállítottak toaster-eket sütögetni, azazha a vendég vett 1 szendvicset/paninit/muffint(nem azédeset, hanem zsömleféleséget), akkor azt meg kellett sütni neki. Kicsit bonyibb, mint aminek hallatszi, pláne, ha ebédidőben dolgozik az ember.:) Aztán kiküldtek az asztalokhoz, én töltöttem fel a hűtőt szendvicsekkel, üdcsivel, sványvízzel, köröztem az asztaloknál, ami inkább volt 1 ebédlőhöz hasonlatos, mint egy kávézóhoz, összeszedtem a szemetet, stb, szóval okés volt, de alig volt megállás. Azért tetszett. A nap végére hullafáradt lettem, pedig csak 7 órát dolgoztam. És kiderült az is, hogy csak ma kellettem, mert holnap már visszajön az, aki ma hiányzott. Viszont nagyon örltem, hogy kipóblhattam magam ilyen helyen is, m mindigis kiváncsi voltam rá, hogymilyen lehet belülről.:) Az emberek is jófejek voltak, akik estig maradtak, azokról jól elcsevegtünk a végefelé, a menedzser volt az 1etlen, aki kicsit túl komolyan vette magát, és ahogy láttam a többiek sem voltak oda érte. Dehát istenem...:)

Amit még nem említettem, az az, hogy ez a kávézó egy kórházban volt! Odafelé beugrott, hogy hah!, most minimum egy Jóban-rosszban tipusú élményben lesz részem, de aztán beugrott, hogy ha már kórház, akkor inkább legyen Grace, és hátha arra jár vmi Sheperd-kvalitású agysebész:D (hihi). Napközben meg az ugrott be, hogy bakker, mit nekem Grace, ugyanis a helynek egy kicsi Dr. House feelingje volt, oh jeeeee!!!!:):) Pláne, mikor a folyosón jártamban vkit meghallottam CT scan-t emlegetni...:D:D:D

Egyébként meg hosszú tanulmányokat lehetne írni a magyar és az angol kórházak különbségeiről, mondjuk nem tudom mennyire tekinthető átlagosnak ez a hely, de a nap közepe felé tűnt fel, hogy itt nincs az a megszokott, tipikus, jó öreg kórházszag!! És minden tiszta, és fényes volt. Bár nem voltam sokat otthon kórházban, uh valszeg nem én fogom ezt a tanulmányt megírni....

Na ennyit mára, elfáradtam, lassan megyek aludni, drukkoljatok holnap 10től és fél2től, este ha lesz energiám elmesélem milyen volt. Csók!!!!

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://diainlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr45529896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vinie 2008.06.20. 11:01:11

Ha találkoztál volna egy Sheperd kaliberű akármilyen sebésszel, akkor azonnal küldhetted is volna ide hozzám :D:D Mondjuk magának Mr. Dempseynek még jobban örülnék :D

Ismerem a Costa Café-t, asszem épp veled voltunk benn egyben anno Greenwhichben, mikor kinn voltunk Andinál, nem? Lehet, hogy nem mondjuk :D

És hosszútávra (ill hosszabb távra) is tetszene az ilyen kávézós meló?

Most pedig szorítok a mai 2 interjúhoz!! :**

(egyébként meg Vera vagyok, csak nem hagy ez az indapassos izé kilépni)

jeanny 2008.06.20. 12:43:07

Figyi, sztem Greenwichben 1 kínaiban voltunk, és nem kávéztunk...:)
Valszeg hosszútávon nem bírnám ezt az egész nap talpon levést, mert most is éjjel fölébredtem, és nem bírtam visszaaludni, annyira fájt a lábam! Bár lehet beletanulnék.:)

Vera 2008.06.20. 15:19:43

Jaja, azt tudom, csak mikor estefelé mentünk vissza a városba, akkor megálltunk egy kávézónál is sztem, ami ott volt a buszmegállóval szemben, de nem bizta, kicsit kavarok :D

Na azt nem csodálom...meg nem tudom a te derekadnak mennyire lenne jó egy ilyen meló, bár lehet, hogy épp helyrehozná.
süti beállítások módosítása